четверг, 15 октября 2009 г.

Õpileping

1. Eesmärgid: Mis on minu õpieesmärgid? Mida ma soovin saavutada?

Minu eesmärk on eelkõik leida midagi uut, millest mina varem ei kuulnud, mida varem ei kasutanud ja mis oleks kasulik mu elus, töös ja sotsiumiga koostöös. Ma tahan mitte ainult leida midagi uut, kuid ka õppida seda, et edaspidi rakendada nii edasiseks õppimiseks kui ka suhtlemiseks.

2. Strateegiad/tegevused: Kuidas ma oma eesmärgid saavutan? Milliseid strateegiaid kasutan? Millised tegevused pean läbi viima, et oma eesmärke saavutada?


Selleks et saavutada püstitatud eesmärki ma uurin millega on tutvunud ja mis kasutavad minu kursusekaaslased, püüan välja tuua miks need kasutavad nimelt seda tarkvarat ja katsetan seda ise kasutada et selgeks teha, kas minu jaoks sellised tarkvarad on niisama mugavad ja kasulikud, kui teistele. Mulle tundub, et kõige parem strateegia on teada saada mis on uut ja katsetada seda iseseisvalt, et tunda kuidas see on nimelt minu jaoks.

3. Vahendid/ressursid: Missuguseid ressursse (inimesed, materjalid jne.) ja vahendeid ma vajan, et oma tegevused läbi viia?

Kaaskursuslased, õpetaja, mina ise, sõprad, tuttavad, kolleegid ja targemad pead.
Internet, erinevad sotsiaalsed tarkvarad (blogger, livejournal), arvuti, loengud, weebimaterjalid, isiklikud katsed.

4. Hindamine: Kuidas ma tean, et olen saavutanud oma eesmärgid? Millste kriteeriumite/näitajate põhjal saan ma väita, et olen (ei ole) saavutanud oma eesmärgid?

Kui ma leian vähemalt üks uus tarkvara, mis on mulle sobiv ja kasulik ja alustan selle kasutamist, siis eesmärk on saavutanud.

5. Enesereflektsioon (reflekteeriv essee): Kas ma saavutasin oma eesmärgid? Mil määral? Mis tegevused/strateegiad/vahendid töötasid minu jaoks hästi, mis mitte?

Sellest kirjutan natuke hiljem, kui aeg tuleb tulemusi hinnata :)

1 комментарий:

  1. Täiesti asjakohased eesmärgid ja strateegiad. Loodetavasti pakub see kursus midagi uut ja huvitavat.

    Kohtumiseni laupäeval,
    Terje

    ОтветитьУдалить