четверг, 15 октября 2009 г.

Enesetutvustus!

Hello.
Olen TLU üliõpilane, kellele meeldib koguaeg õppida ja areneda. Ma tunnen huvi informaatika ja eriti multimeedia suunas.
Ise olen pärit Ukrainast kui juba 10 aastat elan Eestis, õpin, töötan ja puhkan.
Kui rääkida sellest millega meeldib tegeleda vabal ajal, siis meeldib pildistada kõik mis mu ümber olemas, sõpradega jalutada, kinno minna ja kõige rohkem puhata kodus või mujal oma noormehega.
Ma tahaksin palju reisida, aga koguaeg midagi takistab seda, iga kord püüan vältida neid takistusi, kuid need ikka mind leiavad. Aga mina usun, et varsti saan puhata kuskil välismaal, kus on soe ja kõik on teistmoodi, kui meil. Vot nii. :))))

Töötan pangas nõustajana ja püüan rakendada töökohal oma õpihimulikkus ja teadmised ja muidugi ka loovus, kuna iseenesest selline töö ei ole rutiinivaba.
Tahaksin teada veel ja veel rohkem, kui praegu, aga olen aus ja ütlen, et mõnikord olen nii väsinud valitud tempost ja koormusest, et ei saa midagi üldse teha, ainult tahan et kõik on juba tehtud ilma minu kohalolekuta! :))))) Aga tundub et mina ei ole laiskvorst!:)))))Loodan*:)))))

1 комментарий: