вторник, 3 ноября 2009 г.

Saadud kogemus.

Esiteks tahaksin öelda, et olen rahul oma kodutööga, kuid kahjuks ei ole aega praegu seda täiendada, aga plaanitud. Tahaksin nii vene kui ka eesti keeles need retseptid lisada ja koguaeg selle retseptide baasi suurendada, täiendada ja uue katsetada.

Teiseks, hindasin täna 10 või üle selle töö ja leidsin endale palju inspiratsiooni:
Ma vajan oma aja planeerimist, tahaksin vebis keele õppida, tahaksin koguaeg mingi uus tarkvara katsutada, tahaksin oma õpetajatega MSN+is suhelda (kuid kahjuks ei ole koolis ja mu õpetajatel pole sellist tahet=)))), tahaksin rohkem korda oma õpematerjale arvutis ja kõikjal teha, tahaksin kogutud fotodega tegeleda.
Kõik need mõtted tekkisid tänu Teile, mu õpekaaslased. Tänan Teid selle eest.
Praegu lähen magama, kuid varsti jälle kõik Teie blogid loen ja uurin mis veel kasulik saan sealt leida. =)))))))
Tänan!
PS: Kodutöö tehes ka sain uue kogemuse, kuna varem nii sügavalt ei tegelesin LiveJournal tarkvaraga, varem oli Light kasutamise variant, kuid nüüd saan öelda et olen "Hard" variandi teel, jooksen Proffi taseme juurde =)))))))))))))))))))))))))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий